2010年1月18日星期一

MINI鎖匙扣

這就是同事訂做的MINI鎖匙扣.....
我唔明自己點解會接來做?























說真的...我繡『MINI』這一組字花了45分鐘,
針針都係血,同一隻中指被針刺了次....
到底我做得好不好?


















這三個足足花了9小時...























希望同事會收貨,始終我做的不是名牌...

4 則留言:

陳花 說...

做得好靚呀!

Lyy leung 說...

多謝你呀!原本真係冇咩信心!

法蘭西豬渣 說...

我又想要...

Lyy leung 說...

法蘭西豬渣
你個名好正!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...