2010年5月5日星期三

肥要爪一爪手指套

你喜歡肥貓手嗎?
我最愛按牠們的手板仔,爪子彈出多有趣!
Hello的爪快如閃電,你要愛的爪爪嗎?



4 則留言:

火炎焱 說...

愛的爪爪 =_=

我都勁鐘意按哂佢地既爪出來~~ 不過按到佢地忟忟地既時候, 佢地會快如閃電地醒幾條抓紋畀我 =_=

Lyy leung 說...

HELLO爪到我左手,左腳都係愛!

匿名 說...

我更喜愛牠們的完美肉球
哈哈...
gu...

Lyy leung 說...

很像熊仔的,你知道嗎?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...