2010年8月25日星期三

海綿寶寶尋找外星人part1

海綿寶寶派大星一直希望到機場接外星人


外星人?



外星人會坐這個嗎?


會扮人坐車嗎?

有人呀!他們一定是影UFO...




外星人...我來接你呀!
我要扮成村姑,引誘外星人>0<
我要扮成村姑,引誘外星人>0<

是影我嗎?
待續...

2 則留言:

匿名 說...

尾二那張派大星豬又威嚴又莊重!好有氣勢!(莫非只有我欣賞?你快D紅啦,紅左就可以唔識人了)

Lyy leung 說...

我真心覺得派大星好索GA!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...